Olin eilen illalla ihan sairaan väsyny ja kipiä ja tolaltani.

En tiiä miksi.

Makasin omassa sängyssä, kuuntelin Pretty. Oddia ja itkin. Vaikka ne biisit ei todellakaan oo mitään emonyyhkyä. Varsinkin Northern Downpour sai ulvomaan ihan täydeltä laidalta, ja biisin alku piti kuunnella kahteen kertaan kun siinä tripping eyes and flooded lungs- kohassa alkava bassokuviosysteemi on niin ihana. Ja hey moon, please forget to fall down, hey moon, don't you go down.

Sitten pistin enoriikalle viestiä mutta se ei vastannu eikä kukkaan vastannu puhelimmeen ja oli varsin yksinäinen olo. Mutta onneksi Riikka sit vastas mulle myöhemmin ja tuli parempi mieli. Mulla pelottaa enää nykyään soittaa kellekkään, kun ne ei vastaa puhelimeen ja tuntuu että ne vaan haluaa musta eroon. Tai siis, kyllä mää tajuan että ihmisillä on parempaaki tekemistä ko mun angstauksen ja itkemisen kuunteleminen, mutta. Mietin että pitäskö mun yrittää sit soitella harvemmin. Ossaan nimittäin puhua tosi harvojen ihmisten kanssa puhelimessa.

Nyt on nokka tukossa, otsalohkoa jomotttaa (ja kyllä, olen silti koneella. Hyppytunti.) ja maha on kipiä ko on menkat ja itkettää ja kaikkia paskaa ja näytän ihan läjältä kuolleita karvattomia hiirenpoikasia ja tunnen itteni niiin epäviehättäväksi. Ja tässä pitäis vielä saada vanhoihin pari! Vittuuuuuuuuuuuu.

Huomenna on aika tatuoijalle. Saan kaks tatskaa! Pienet 1,5x1,5 cm sydämet vasempaan kylykeen ja sit vasempaan tissiin.

Jottain hyvvääkin.




Isi-saraa on kauhia ikävä. Ottaiskohan se mut joskus kylään sinne Helsinkiin?  Riikka on luvannu onneks ainakin ottaa mut Havaijille <3
Ja toinen Sara lähtee Ranskaan ihan kohta! Huomenna on koulupossen juhulat ja märisen varmaan koko illan. Nytki itkettää ko vaan ajattelenki. Oon säälitttävä. Ja olis kiva käyvä Jyväskylässäki tässä joskus. (Voisin bongata Simon :D) Ennoo käyny vielä äitin luona kyläilemässä.

Oon miettiny kamalasti larppi____hommia viimeaikoina. Näillä näkymin on kolome uutta peli-ideaa. Sotasairaala, Daisy Sisters ja Bloodhoundz. Topiki lupas olla mukana pelaamassa vastaisuudessakin pellaamassa, eli voidaan lisätä poikien ja tyttöjen määrää Daisyssa, ja tuurilla saahaan eteläisiäki sitten mukkaan. BH:ta tai sotasairaalaa ei voi kyllä pelata ilman varasaraa - Ei Kuroa ilman Akiraa ja silleen! Ja  Agapito on ihan pakko saada sotasairaalaan että  Alita voi hoitaa sitä sitten <3


Epäilen taas kyllä vahvasti että kukkaan a) kahtellee tätä blogia ko on ollu kuollu niin pitkään tai b) jaksaa lukia tätä läpi. Mutta toivottavasti ees joku. Saa kommentoia! En muuten usko.




- Mäyrr